lunes, 21 de mayo de 2007

Introduction

This is a new blog that I am beginning. Its purpose is to provide me a location for my thoughts, opinions, and ideas about English, Spanish, their similarities, their differences, and any other points I think are related, possibly including comparisons with other languages. Some or many of these entries may appear as miniature lessons, but that is more or less an unplanned effect of my status as an English/ESL teacher in a Spanish-speaking country. Some entries may be in English, some in Spanish, and some in both, as the fancy strikes me. It would be nice if someone found this blog interesting, but its value is not lessened if that does not occur. Have a good day, all ye who enter here.

Esta es un nuevo blog que estoy empezando. Su proposito es proveer un lugar por mis pensamientos, opiniones e ideas acerca del inglés, el español, sus similitudes, sus diferencias, y cualquieres otros puntos que veo relacionados, posiblemente incluyendo comparaciones con otros idiomas. Algunos o muchos de estas entradas puede aparecer como lecciones en miniatura, pero es más o menos un efecto no planeado de mi estatus como maestro de inglés/ESL en un país hispanohablante. Algunas entradas pueden ser en inglés, algunos en español, y algunos en ambos, como me de la gana. Sería bonito si alguien encontrara interés en este blog, pero su valor no se disminuye si no ocurra tal cosa. Tengan buen día, todos que entren aquí.

No hay comentarios: